Graspop 2019 – geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2019 – geruchten

Dit onderwerp bevat 171 reacties, heeft 39 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ward 2 dagen, 22 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 172)
  • Auteur

Wilfried
    Bijdrager

Indien Manowar zo een probleem maakt van de geluidsnormen en enkel daarom niet zouden komen mogen ze van mijn part gerust wegblijven, weinig aan verloren

Dimmu
    Bijdrager

Die Ärzte zijn aangekondigd op Rock Am Ring. Zijn deze bekend genoeg in België om hier te komen optreden?

"If heavy metal bands ruled the world, we'd be a lot better off."
    - Bruce Dickinson

Chris Hendriks
    Bijdrager

Die Ärzte zijn aangekondigd op Rock Am Ring. Zijn deze bekend genoeg in België om hier te komen optreden?

Ik denk dat Die Arzte wat onbekender zijn, in deze regio. Ze komen uit Berlijn en zullen voornamelijk Duits publiek trekken. Maar ik zou er heel blij mee zijn als ze zouden komen. Heb ze al vele malen gezien.
    Toten Hosen komen weer uit Dusseldorf en zullen hier wel wat bekender zijn. Ook hun zou ik graag zien op Graspop 2019.

Als we toch Duits bezig zijn: dan ook maar AHAB !!!

m de jonge
    Bijdrager

slipkot zal weer gaan touren in 2019 dus dat zal 1 van de headliners worden verwacht ik. Slayer is ook wel een zekerheid. En die zullen nu ook 1 van de 3 headliners zijn daar het de laatste keer is dat ze optreden. Wie de derde headliner zal worden is lastiger in te schatten dus dat zal de Scorpions wel weer worden.

Pretor
    Bijdrager

Slayer zie ik niet als headliner. Toch zeker niet op main stage 1.

Ward
    Bijdrager

Ik zie Slayer wel een dag afsluiten.
    Zoals Parkway drive

Maikel
    Bijdrager

Ik zie Slayer wel een dag afsluiten.
    Zoals Parkway drive

Dit denk ik ook. Zeker als ze de podium aankleding van nu in de VS meenemen.

deadman
    Bijdrager

Aerosmith mag je schrappen als mogelijke headliner. Zij doen een reeks concerten in Vegas van april tot juli.

eno mobers
    Bijdrager

Slayer lijkt me wel een zekerheidje… maar alwwer kiss en alweer slipknot van mij mag er best wat meer afwisseling zijn..

Maar goed.. ik ga meestal niet voor de headliners…hoop op hed pe en Soen

Holy Sauron
    Bijdrager

Kiss komt toch niet zo vaak? Vorige keer was nog maar de derde keer en nu is het toch ook al van 2015 geleden.

ziele
    Bijdrager

Zou Y&T is ni kunnen vastgelegd worden?
    Ik verwacht halestorm en primal fear en dan mogen ze ineens riot V ook vastleggen

saurus
    Bijdrager

Kiss komt toch niet zo vaak? Vorige keer was nog maar de derde keer en nu is het toch ook al van 2015 geleden.

Al 2 keer teveel dus

saurus
    Bijdrager

Als Slayer er niet staat als headliner faal je gewoon als organisatie
    Verder verwacht ik Manowar als headliner
    En als derde headliner Sabaton opnieuw maar met een dikke sub ervoor

Hans
    Bijdrager

Toch wel zware uitspraak. Slayer zal wel op de affiche komen te staan, maar om ze als headliner te zetten? Tenzij er op dat moment geen andere grote(re) namen beschikbaar zijn, dan wel. Slayer is een band die bij het grote publiek gekend is met een 3 à 4 tal klassiekers. Maar als ze als headliner zouden komen, heb ik daar geen probleem mee. Ik heb dan in ieder geval een reden om vroeger van de weide weg te gaan. Ik ben nog nooit een fan geweest van die band.

Manowar, dat hopen velen, maar we weten intussen allemaal hoe ze denken over de geluidsnormen. Al is dat wat mij persoonlijk betreft, maar een magere reden. Te luid spelen = fouten verdoezelen …

Ik laat het wel op me afkomen voor volgend jaar. 2018 overtreffen wordt een immense opdracht.

Wim
    Bijdrager

<span class=”et_quote_sign”></span>

Toch wel zware uitspraak. Slayer zal wel op de affiche komen te staan, maar om ze als headliner te zetten? Tenzij er op dat moment geen andere grote(re) namen beschikbaar zijn, dan wel. Slayer is een band die bij het grote publiek gekend is met een 3 à 4 tal klassiekers. Maar als ze als headliner zouden komen, heb ik daar geen probleem mee. Ik heb dan in ieder geval een reden om vroeger van de weide weg te gaan. Ik ben nog nooit een fan geweest van die band.

Manowar, dat hopen velen, maar we weten intussen allemaal hoe ze denken over de geluidsnormen. Al is dat wat mij persoonlijk betreft, maar een magere reden. Te luid spelen = fouten verdoezelen …

Ik laat het wel op me afkomen voor volgend jaar. 2018 overtreffen wordt een immense opdracht.

Hangt er ook van af wat ze in petto hebben voor show tijdens hun afscheidstour. Ze zouden gemakkelijk kunnen headlinen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 172)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

X