Graspop 2019 – geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2019 – geruchten

Dit onderwerp bevat 180 reacties, heeft 39 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Cat 1 maand, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 181)
  • Auteur

Peter
    Bijdrager

wij logeren op camping oostappen blauwe meer carvavan voor 6pers 138€ voor 3 nachten want wij vertekken zondag al ivm werk

Paulyrobin
    Bijdrager

Cat
    Bijdrager

Is het nieuws van Slipknot op 1 april een aprilgrap?
    https://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/chris_fehn_wins_lawsuit_against_slipknot_fires_clown__corey_taylor.html?fbclid=IwAR3bjsb0CWaFPy2kBb7JCWbEDrKN9xl7lcL_QARnXNz_g5A4GwWKlAnEOVo

Was een grap ja…

Wij vrouwen worden als engelen geboren, wanneer iemand onze vleugels breekt vliegen we gewoon verder. Op een bezem.

Cat
    Bijdrager

Op Facebook ofzo zeggen ze er nog niks van, maar de dagtickets voor zaterdag zijn uitverkocht, stond in hun mail.

En 85% van de combi’s is ook verkocht

Weer een drukke editie

Wij vrouwen worden als engelen geboren, wanneer iemand onze vleugels breekt vliegen we gewoon verder. Op een bezem.

Paulyrobin
    Bijdrager

Ja, een flauwe grap. Als het aanschuiven aan de … maar goed gaat gaan. Ik ken iemand die vrijdag rond 18:30 daar zal aankomen. Weet iemand wat dan de wachttijden ongeveer zijn aan de inkom voor festivalticket?

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

Jonez
    Bijdrager

de vrijdagavond zal dat wel mee vallen. vooral de donderdagavond is druk.

Ward
    Bijdrager

Ik ga donderdagavond meestal rond 19u30 eens kijkje nemen en dan wandel ik steevast vlot binnen. Het drukste moment is rond 16u

Dimmu
    Bijdrager

De combitickets en dagtickets van zaterdag zijn uitverkocht. Het zal dus weer een drukke bedoening worden.

Ik vind raar dat onze Belgische Channel Zero niet is aangekondigd terwijl die wel een tour gaan doen. Zouden zijn op de back up lijst staan voor eventuele afzeggingen te vervangen zoals bij Ozzy Osbourne x-aantal jaar geleden?

"If heavy metal bands ruled the world, we'd be a lot better off."
    - Bruce Dickinson

Wim
    Bijdrager

Hallo allemaal,
    door omstandigheden kan ik niet meer gaan. Mijn ticket heb ik kunnen verkopen, mijn boozebag nog niet. Moest iemand interesse hebben… Voor 30 euro is hij verkocht. Als je er nog geen hebt kom je sowieso een stuk voordeliger uit. Na ontvangst betaling wordt ze onmiddellijk gemaild.

Hans
    Bijdrager

Ik heb interesse in je Booze bag

Hans
    Bijdrager

Merci Wim

Paulyrobin
    Bijdrager

Op de site van graspop staat dat de pendelbussen tot 3 uur aan het station rijden. Ze bedoelen toch 3 uur ‘s nachts?

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

Jonez
    Bijdrager

zoek nog een combi ticket voor graspop voor maat van mij. Ik vertrouw 2de hands toestanden niet echt maar ga er van uit dat er hier misschien een betrouwbare verkoper zit?

Cat
    Bijdrager

zoek nog een combi ticket voor graspop voor maat van mij. Ik vertrouw 2de hands toestanden niet echt maar ga er van uit dat er hier misschien een betrouwbare verkoper zit?

Ticketswap is betrouwbaar, maar worden er op t moment geen aangeboden. Zijn wel rond de 3000 personen die er 1 zoeken

Daar heb je wat aan hé 😉

Kunt daar ook inschrijven voor ticketalert, krijg je een mail als er 1 aangeboden zou worden. Dan natuurlijk rap reageren.
    Mogen geen woekerprijzen vragen, staat een maximum op.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  Cat.

Jonez
    Bijdrager

ja, ben al lang ingeschreven, nog geen melding gekregen.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 181)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

X