Graspop 2019 – geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2019 – geruchten

Dit onderwerp bevat 159 reacties, heeft 38 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Paulyrobin 20 uur, 31 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 160)
  • Auteur

Tool-fan
    Bijdrager

Dream Theater erbij voor Metaldays (21-27 juli in SloveniΓ«). Daar staan wel meerdere acts die ik maar wat graag ook op Graspop zou zien.
    Alkaloid, God Is An Astronaut, Dornenreich, The Ruins Of Beverast.

Zeker Alkaloid is toch wel een van de meest interessante nieuwere metal bands die vele metal liefhebbers kan aanspreken.

Metalrockx
    Moderator

Accept naar Graspop Metal Meeting

Pas na de jaarwisseling wordt de volgende aankondiging van de Graspop Metal Meeting verwacht, maar inmiddels is alvast een naam uitgelekt van een band die daar op zal treden (en die nog niet op de affiche stond). Het tourschema van Accept op de website van platenlabel Nuclear Blast vermeldt namelijk dat de (van oorsprong) Duitse formatie naar Dessel komt. Dat tourschema vermeldt bovendien de datum van vrijdag 21 juni, maar we weten niet zeker of dat inderdaad de juiste dag is dat Accept zal optreden.

Hans
    Bijdrager

De stilte mag stilaan worden doorbroken πŸ˜‰

m de jonge
    Bijdrager

De stilte mag stilaan worden doorbroken πŸ˜‰

Verwacht met een dag of tien weer nieuwe namen met ea Dream Theater en Accept.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  Metalrockx.

Orchid
    Bijdrager

Heeft er iemand zicht op een eventuele passage van Emperor? Op graspop of een ander Belgisch festival?

Music my savior, save me

Maiden_fan
    Bijdrager

Brutus gaat naar Hellfest, hopelijk ook op Graspop. De meest veelbelovende Belgische band sinds TCMatic, GMM organisatie is moreel verplicht van ze te booken…

m de jonge
    Bijdrager

deze week dus nog geen nieuwe namen. Had ik eigenlijk wel verwacht deze week.
    Hopelijk dan toch volgende week.

Dimmu
    Bijdrager

New names!

Nice! πŸ˜€

"If heavy metal bands ruled the world, we'd be a lot better off."
    - Bruce Dickinson

m de jonge
    Bijdrager

mooie nieuwe namen!!

enig puntje van kritiek: De zaterdag blijft erg karig ten opzichte van de vrijdag en zeker ten opzichte van de zondag.
    Waarom Gojira niet op de zaterdag zetten? Gezien de line-up van de zaterdag, hadden ze Gojira zelfs op die dag gewoon de afsluiter van mainstage 2 kunnen maken! Beetje jammer

Tool-fan
    Bijdrager

Heel erg aangenaam verrast met deze reeks namen. Gojira is heerlijk, ook Behemoth, Carpenter Brut, Clutch, Kvelertak en Insomnium spreken me aan.

Paulyrobin
    Bijdrager

Zaterdag vind ik tot nu toe persoonlijk veruit de beste dag! Alhoewel ik elke andere naam op de affiche ook wel leuk vind. Alleen de ene iets leuker als de andere.

muziek is het medicijn tegen alles! πŸ˜€

Metalrockx
    Moderator

Normaal gezien komt Accept er nog bij en Dream Theater zou toch moeten, aangezien die in die periode in de buurlanden speelt.

Peter
    Bijdrager

Fuck man tis hier stillekes?? Niemand naar GRASPOP dit jaar ??
    Mijn combi ligt al klaar vind affiche top dit jaar.
    Hoop nog op Moonspell Dagoba en Venom Inc alledrie op Hellfest so who nows πŸ™‚

Ik hoop zelf nog op Dream Theater en Avantasia, en misschien nog een heel klein beetje hoop op Tenacious D, maar die kans wordt kleiner en kleiner

Peter
    Bijdrager

ik hoop nog op Moonspell Venom inc en Dagoba allemaal op Hellfest dus kanshebbers πŸ™‚

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 160)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

X