Graspop 2019 – geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2019 – geruchten

Dit onderwerp bevat 171 reacties, heeft 39 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ward 2 dagen, 22 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 172)
  • Auteur

Metalrockx
    Moderator

Graspop vindt plaats van 21 t/m 23 juni 2019.
    Plaats hier de geruchten.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden geleden door  Metalrockx.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden geleden door  Metalrockx.

xydroh
    Bijdrager

Gillian Missinne
    Bijdrager

Avantasia & Slash ft Myles and the Conspirators mogen we ook verwachten me dunkt.

Dimmu
    Bijdrager

Slipknot en Disturbed zouden ook met een nieuw album komen dus die verwacht ik ook wel.
    Verder staan “Die Artze” al op de affiche voor Rock am Ring 2019. Maar die zijn in België wel minder bekend denk ik. Van mij mogen ze alvast komen!

"If heavy metal bands ruled the world, we'd be a lot better off."
    - Bruce Dickinson

Metal John
    Bijdrager

Lijkt me ook zéér sterke kanshebbers :

Nightwisch met de decades tour.
    Within Temptation.

Staan beiden in November nog in de lotto arena.

Eckerström
    Bijdrager

Alter Bridge (beginnen binnenkort aan nieuw album)
    Scars on broadway (2 singles uitgebracht)

"Life is so wonderful,
    life is so beautiful.
    Just smile,
    no one gets out alive"
    https://www.last.fm/user/maxrodajc

lighttruck
    Bijdrager

Hopelijk kunnen ze Manowar strikken ,staan op Hellfest lees ik net

Pretor
    Bijdrager

Was het voor Manowar geen probleem dat ze in België niet luid genoeg mogen spelen?

Hans
    Bijdrager

De ingang was zeker niet goed. Vooral als je weet dat er een extra ingang was voorzien aan de camping, maar er met geen woord werd gerept dat je daar je bandje kon afhalen.

Ik heb anderhalf uur staan aanschuiven donderdag. De reden dat het ook daar verkeerd liep, is dat iedereen van achteren naar voor blijft komen, en je dan trechtervorming krijgt net voor de plaats waar je moet slalommen. Dan moesten ze dat slalom effect al veel vroeger in gang hebben gezet. Met de nodige lage nadar hekkens is dat perfect te doen. Zo voorkom je dat velen voorkruipen.

De toiletten waren idd niet goed. Ik had mijn eet en drankbonnen vooraf gekocht, en daardoor vallen de prijzen relatief mee. Maar het zou idd wat goedkoper mogen.

Toch ook een pluspunt, de tribune die is bijgekomen.

Wat concerten betreft, ik zag op een paar bands na, alles wat op mijn verlanglijst stond. Ayreon heb ik laten schieten, omdat ik bij Maiden redelijk dicht voor het podium was geraakt. Maar dan kan je nooit op tijd naar de andere optredens. Maar PWD maakte wel veel goed.

Zal ik er volgend jaar weer zijn? Als de affiche me aanstaat, heel zeker. Maar ik kijk zeker met een half oog naar Hellfest.

saurus
    Bijdrager

Als men terug naar 4dagen gaat volgend jaar 2oplossingen:
    De camping op woensdag openen en duidelijk communiceren op voorhand en ze kunnen gerust 3ingangen voorzien.
    1vanachter aan parking 4
    1in het midden zoals donderdag was
    1vanvoor de hoofdingang
    En dan duidelijk communiceren op voorhand wie welke ingang moet nemen.

En vanvoor een extra fastlane voorzien voor mensen zonder bagage dat die niet hoeven aan te schuiven. Als het voor de mensen van metaltown kan kan het ook voor anderen.

Camping enkel voor combitickets, dagtickets geen tent laten meenemen.
    In dit geval nachttreinen voorzien naar de grote steden in Vlaanderen.

Moet wel zeggen wij hebben geen grote problemen gehad. Maar we zijn wel om 7u vertrokken smorgens om rond 9u aan te komen op parking 4. Dan via een pad dat ze vrijdag hebben opgeofferd voor extra camping op een druk punt uit te komen waar parking 2-3-4 een gezamelijke flessenhals hadden. Eens op de camping was de security nog niet gereed en onderbemand dus heel ons vak stond al vol tenten voor zei hun lintsysteem uitgerold hadden. Voorzie hier iets anders AUB
    Over parking 4 op en maak er extra camping van weides genoeg errond.

En voorzie extra toilettenten en douches het is echt nodig en niet enkel op de camping.
    Mijn review schrijf ik in de week wel want muzikaal was het wel een topjaar voor mij.

reigerfrakske
    Bijdrager

Nog een oplossing aan de inkom zou zijn om de op woensdag tijdelijk de kassa’s te openen zodat mensen uit de omliggende gemeenten hun bandje al kunnen ophalen. En neem het van me aan, dat zijn best veel mensen!

If you want something, don't wish for it. Life is too short to wait.

Tom Matheussen
    Bijdrager

De probleem van de camping plaatsen was vooral te wijten aan het gebrek aan organisatie precies.
    Toen wij om half 11-11 uur op de camping aankwamen werden we aangesproken door iemand van crew, ze zochten groepen met 5 a 6 tenten om plaatsen op te vullen, en geloof mij, er waren veel plaatsen om op te vullen. Als ze hier in het begin beter op gelet hadden, had dit al een groot verschil gegeven denk ik.
    Qua toiletten mochten het er wel meer zijn, maar ik moet ook wel zeggen dat iedereen altijd naar dezelfde toiletten ging. Als er een band speelt op main 1, dan ging ik altijd naar de toiletten aan de kant van main 2, meestal was het daar relatief rustig (toch tot een uur of 7-8).

Hellburner
    Bijdrager

Weten we de 3 hezadliners dan al? 😉 Manowar, Slipknot en Aerosmith? Lijkt me niet onrealistisch. Hellfest heeft naast Manowar ook nog Slayer, Carcass en Dropkick Murphys al bekend gemaakt. Dimmu Borgir zie ik ook nog wel passeren volgend jaar.

Psychologisch voorbereiden is een noodzakelijk iets.

Gillian Missinne
    Bijdrager

Slipknot, Aerosmith & Kiss mag je zeker al verwachten.
    Slayer waarschijnlijk ook.

Manowar zie ik niet passeren, omdat ze de geluidsnormen dikke bullshit vinden en zij zich hier niet aan zullen aanpassen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 172)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

X