Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    Dio
    Bijdrager

Zo een bijna uitverkochte editie kan alleen maar goed zijn voor de toekomst van die geweldige festival.
    File problemen gaan en altijd zijn, gelukkig kom ik voor stuk met fiets ( werk in de buurt, auto stallen, pintje drinken, fietske op, jaloerse collega’s)

Inderdaad een uitverkochte editie is de beste reclame voor de toekomst van ons allerliefste muziekgenre.
    Nooit gedacht dat wanneer ik als 15-jarige hardrocker naar het 1ste Heavy Sound festival in 1983 te Brugge ging, er 35 jaar later in de Kempen een uitverkocht metalfestival met 240.000? man zou zijn !

xydroh
    Bijdrager
    Inderdaad een uitverkochte editie is de beste reclame voor de toekomst van ons allerliefste muziekgenre.
    Nooit gedacht dat wanneer ik als 15-jarige hardrocker naar het 1ste Heavy Sound festival in 1983 te Brugge ging, er 35 jaar later in de Kempen een uitverkocht metalfestival met 240.000? man zou zijn !

Hoe kom je aan die 240000? Zijn dit officiële nummers?

-Floris-
    Bijdrager

Waarschijnlijk een gokje, aangezien hij er zelf een vraagteken achter zet.

When you lose small mind you free your life

Dio
    Bijdrager

Dacht dat max capaciteit per dag 60.000 was x 4 dagen = 240.000

xydroh
    Bijdrager

Officieel nummer zal veel lager zijn. Unieke bezoekers worden geteld dus combi’s tellen maar voor 1 en niet 4

Gillian Missinne
    Bijdrager

Een kleine 60 000 man per dag inderdaad; maar daar gaan +- 20000 combi’s vanaf denk ik

180 000 denk ik dus

xydroh
    Bijdrager

Een kleine 60 000 man per dag inderdaad; maar daar gaan +- 20000 combi’s vanaf denk ik

180 000 denk ik dus

Is dat niet een beetje weinig combi? Werchter heeft 60k combi en 20k dagtickets.

Trouwens, afgaande op de laatste facebookpost ziet de donderdag er ook bijna uitverkocht uit

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door xydroh.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door xydroh.
    Gillian Missinne
    Bijdrager

Ik zat er niet ver van:

https://www.hln.be/showbizz/muziek/alle-combitickets-uitverkocht-graspop-stevent-af-op-vol-huis-en-neemt-maatregelen-voor-vlotte-doorstroming~a5d5de86/

Volgens deze link zijn er +- 50 000 unieke bezoekers per dag. Ik zat er 5000 per dag naast :p
    dat terzijde, wel aangenaam om te lezen dat de ingang breder is, dat er extra poortjes zijn & dat er een aparte ingang is op donderdag!

Tom Matheussen
    Bijdrager

Ik zat er niet ver van:

https://www.hln.be/showbizz/muziek/alle-combitickets-uitverkocht-graspop-stevent-af-op-vol-huis-en-neemt-maatregelen-voor-vlotte-doorstroming~a5d5de86/

Volgens deze link zijn er +- 50 000 unieke bezoekers per dag. Ik zat er 5000 per dag naast :p
    dat terzijde, wel aangenaam om te lezen dat de ingang breder is, dat er extra poortjes zijn & dat er een aparte ingang is op donderdag!

Ik ben wel eens benieuwd naar die extra ingang, op de kaart in de app zie ik dat ze halfweg de camping een wristband exchange zetten, dan is nog de vraag hoe dit gaat verlopen? Gaan ze daar een volledige ticket exchange zetten en laten ze mensen via de industrie staat binnen, of gaan ze mensen gewoon binnenlaten op de camping zonder bandje via de standaard ingang, zodat je dan later je bandje daar kan gaan halen (aangezien de weide toch pas om 14 uur oid opengaat las ik). Het 2e systeem zou een beetje zoals Wacken zijn, daar kan je op de camping zonder ticket te laten zien, en dan later ga je naar de exchange om je bandje (en dus ook bonnen op graspop) te verkrijgen.

Gillian Missinne
    Bijdrager

Had ik ook gedacht, ik ben heel benieuwd!
    Nog 2 weken geduld 😉

Tom Matheussen
    Bijdrager

180 000 denk ik dus

<span class=”et_quote_sign”></span>

Is dat niet een beetje weinig combi? Werchter heeft 60k combi en 20k dagtickets.

Trouwens, afgaande op de laatste facebookpost ziet de donderdag er ook bijna uitverkocht uit

Afgaande op het huidige laatste bericht zijn er maar 500 tickets over, gaat niet lang meer duren voor het volledig uitverkocht is…

xydroh
    Bijdrager

Hoe zit het eigenlijk in het kamp van rock werchter en pukkelpop? Verkopen die dingen ook meestal nie tuit tegen deze tijd?

Gillian Missinne
    Bijdrager

werchter heeft nog combis, donderdag en vrijdagtix beschikbaar. Buitenlanders zijn bang en Belgen vinden het te duur voor het, naast de headliners, weinig voorstellende festival.
    pukkelpop heeft alles nog beschikbaar, omdat dat nu eenmaal zodanig veel wil aanbieden dat ze geen echt doelpubliek meer hebben, plus de headliners de afgelopen jaren waren flops…

Orchid
    Bijdrager

Ik zie het nog uitverkopen eerlijk gezegd.
    Ik had op facebook gelezen dat er nog maar 200 tickets voor donderdag waren. Maar ik kon er verder wel niets van terug vinden.

Het topic van de meeting is weer van ondet het stof gehaald dus wie zin heeft om samen op graspop een pintje te drinken (of iets anders) mag daar komen meekletsen en datum/uur mee proberen te bepalen.

Music my savior, save me

Paulyrobin
    Bijdrager

I’m in! Nu eens horen wat de rest zegt.

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X