Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,024)
  • Auteur

Donderdag verkoopt niet uit denk ik eerlijk gezegd… 3u30 Guns n Roses, een paar goeie (zelfs uitstekende) bands en een paar totaal onbekende bands, weinigen zullen daar 90 euro voor betalen EN 2 dagen verlof nemen denk ik.
    Ook het feit dat je heel vroeg moet vertrekken om op tijd te zijn (anders sta je UREN in de file) kan ertoe bijdragen.

Mensen betalen ook 90 euro om alleen Guns n Roses te zien. Die donderdag gaat nog wel uitverkopen.

Racing down the road
    In a street machine of steel
    Gears are jammed in full
    I'm the madman at the wheel

Paulyrobin
    Bijdrager

Eerst wat vraagjes:
    – Weet iemand of er dit jaar weer een Amped-up meeting komt en wordt opgestart op een forum?

– Voor de beheerder van deze pagina: Is het mogelijk om Geen zwarte letters op donkere achtergrond te gebruiken? Dit is niet echt toegankelijk voor slechtzienden. Alvast bedankt. (zwarte achtergrond mag wel)

– Ik heb juist opzoekwerk gedaan en voor de geïnteresseerden heb ik dit op mijn facebook gezet. De belangrijkste namen dus

Ayreon op graspop =
    Zanger en zangeres van Epica <3
    Zanger van Kamelot <3
    Zanger van R.E.M.
    Zangeres Anneke (gast van the gathering, Anathema, pearl jam <3 Devin Townsend Project <3 <3 de efteling, Within Temptation <3,…
    Zangeres MaYaN <3
    Zangeres van zusje van Nightwish
    Zangeres Floor Janssens <3
    Oh en… De zanger van the golden earring.
    En veel meer.
    Oh en goede muzikanten natuurlijk! Dezelfde als Ayreon universe.

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

Orchid
    Bijdrager

PaulyRobin, zet je je commentaar over het forum ook nog even in het topic ‘Algemeen – aankondigingen en feedback’?
    Ik hoop hoe meer mensen er daar iets gaan aankaarten, dat men een duidelijkere kijk heeft op wat er nog kan verbeterd worden op het forum.

Wat ik wel even kwijt wou:
    Ik had vorige week via clashfinder de bands aangeduid die ik wou zien en afgeprikt. Maar na het lezen van de GMM preview serie die hier geschreven wordt heb ik toch nog wat aanpassingen moeten doen.
    Dus bedankt daarvoor en ben benieuwd wat ik volgende keer erbij kan voegen 🙂

Music my savior, save me

xydroh
    Bijdrager
    Donderdag verkoopt niet uit denk ik eerlijk gezegd… 3u30 Guns n Roses, een paar goeie (zelfs uitstekende) bands en een paar totaal onbekende bands, weinigen zullen daar 90 euro voor betalen EN 2 dagen verlof nemen denk ik.
    Ook het feit dat je heel vroeg moet vertrekken om op tijd te zijn (anders sta je UREN in de file) kan ertoe bijdragen.

<span class=”et_quote_sign”></span>

Mensen betalen ook 90 euro om alleen Guns n Roses te zien. Die donderdag gaat nog wel uitverkopen.

de vrijdag tem de zondag zijn er dagtickets, combitickets en combi xl tickets. terwijl de donderdag dagtickets en combi xl tickets zijn. betekend dus ook dat er een hele hoop meer dagtickets moeten verkopen die dag als je wil uitverkopen

Eerst wat vraagjes:
    – Weet iemand of er dit jaar weer een Amped-up meeting komt en wordt opgestart op een forum?

– Voor de beheerder van deze pagina: Is het mogelijk om Geen zwarte letters op donkere achtergrond te gebruiken? Dit is niet echt toegankelijk voor slechtzienden. Alvast bedankt. (zwarte achtergrond mag wel)

<ins data-ad-format=”auto” class=”adsbygoogle adsbygoogle-noablate” data-ad-client=”ca-pub-3320340692122592″ data-adsbygoogle-status=”done” style=”display: block; margin: auto; background-color: transparent;”><ins id=”aswift_1_expand” style=”display:inline-table;border:none;height:199px;margin:0;padding:0;position:relative;visibility:visible;width:238px;background-color:transparent;”><ins id=”aswift_1_anchor” style=”display:block;border:none;height:199px;margin:0;padding:0;position:relative;visibility:visible;width:238px;background-color:transparent;”><iframe width=”238″ height=”199″ frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ vspace=”0″ hspace=”0″ allowtransparency=”true” scrolling=”no” allowfullscreen=”true” onload=”var i=this.id,s=window.google_iframe_oncopy,H=s&&s.handlers,h=H&&H[i],w=this.contentWindow,d;try{d=w.document}catch(e){}if(h&&d&&(!d.body||!d.body.firstChild)){if(h.call){setTimeout(h,0)}else if(h.match){try{h=s.upd(h,i)}catch(e){}w.location.replace(h)}}” id=”aswift_1″ name=”aswift_1″ style=”left:0;position:absolute;top:0;width:238px;height:199px;”></iframe></ins></ins></ins>

– Ik heb juist opzoekwerk gedaan en voor de geïnteresseerden heb ik dit op mijn facebook gezet. De belangrijkste namen dus

Ayreon op graspop =
    Zanger en zangeres van Epica <3
    Zanger van Kamelot <3
    Zanger van R.E.M.
    Zangeres Anneke (gast van the gathering, Anathema, pearl jam <3 Devin Townsend Project <3 <3 de efteling, Within Temptation <3,…
    Zangeres MaYaN <3
    Zangeres van zusje van Nightwish
    Zangeres Floor Janssens <3
    Oh en… De zanger van the golden earring.
    En veel meer.
    Oh en goede muzikanten natuurlijk! Dezelfde als Ayreon universe.

Volgens mij zitten hier wel wat foutjes in, Floor Jansen komt niet mee dacht ik, en de zanger van REM heb ik ook niet gespot. Ben zelf heel erg benieuwd naar Barry Hay live met Sail Away to Avalon!

Tom Matheussen
    Bijdrager

Wat ik me wel deels afvraag is waar de parking gaat zijn dit jaar. Op de kaart op de app zie ik 2 parking zones meer richting centrum dessel, ik weet niet of dit effectieve parking gaat zijn of dit eerder de metal town etc gaan zijn?

reigerfrakske
    Bijdrager

Ik ben nog aan de weide gepasseerd en ze zijn volop bezig. Ik hoop dat de organisatie voldoende gaat anticiperen op het feit dat het uitverkocht is: extra wc s, uitbreiding ingang enz

If you want something, don't wish for it. Life is too short to wait.

xydroh
    Bijdrager

Ik ben nog aan de weide gepasseerd en ze zijn volop bezig. Ik hoop dat de organisatie voldoende gaat anticiperen op het feit dat het uitverkocht is: extra wc s, uitbreiding ingang enz

>uitbreiding ingang

dit dit en nog eens dit!!

-Floris-
    Bijdrager

.

Hoe ernstig zal dit zijn? Ik ga niet op de camping maar rijd elke dag heen en weer, zal dus van plan zijn ergens tussen 4 en 6 op de weide aan te komen.

When you lose small mind you free your life

Gillian Missinne
    Bijdrager
    .

<span class=”et_quote_sign”></span>

Hoe ernstig zal dit zijn? Ik ga niet op de camping maar rijd elke dag heen en weer, zal dus van plan zijn ergens tussen 4 en 6 op de weide aan te komen.

Het hangt natuurlijk af van waar je komt hé.. maar iedereen die via Antwerpen of Brussel komt (dus vooral West- en oost-vlamingen, maar ook Walen en brusselaars/vlaams brabanders) kan wel zeker anderhalf uur kwijt geraken..

Wij trekken elk jaar met de auto naar graspop, wat van bij mij thuis in principe 1u45 moet zijn en we hebben het nog nooit kunnen doen in minder dan 2u30. En dat aws buiten de spits, want het vertrekuur was maar om 10u.

-Floris-
    Bijdrager

Normaal gezien rijd ik over Antwerpen.. Ik zie het wel gewoon tzt, op tijd vertrekken dus en even in de gaten houden wat Google voor snelste route aanbeveelt.

When you lose small mind you free your life

Gillian Missinne
    Bijdrager

Zoek de route via viamichelin.be & reken daar ongeveer 30 minuten bij 😛 als je spitsuren passeert, een uurtje. Dan komt het ongeveer juist uit.

Paulyrobin
    Bijdrager

Ok ik heb me vergist.
    Michael Mills is de 2de stem, bassist en pianis van R.E.M.
    En ik bedoelde het zusje van Floor Janssens denk ik.
    Jammer dat de zanger van Blind guardian er neit meer bij is. Maar je kan niet alles hebben. 🙂
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Mike_Mills
    –> Michael van R.E.M. ?

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

Ok ik heb me vergist.
    Michael Mills is de 2de stem, bassist en pianis van R.E.M.
    En ik bedoelde het zusje van Floor Janssens denk ik.
    Jammer dat de zanger van Blind guardian er neit meer bij is. Maar je kan niet alles hebben. 🙂
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Mike_Mills
    –> Michael van R.E.M. ?

Ahh, je hebt het over Mike Mills. Hij is een Australische zanger. Echt een held imo. Een hele goede zanger, maar hij heeft niets met R.E.M. te maken, sorry 😛
    http://music.wikia.com/wiki/Michael_Mills_(musician)

Ward
    Bijdrager

Zo een bijna uitverkochte editie kan alleen maar goed zijn voor de toekomst van die geweldige festival.
    File problemen gaan en altijd zijn, gelukkig kom ik voor stuk met fiets ( werk in de buurt, auto stallen, pintje drinken, fietske op, jaloerse collega’s)

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X