Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    Tool-fan
    Bijdrager

De band zelf heeft al ontkent dat het een einde is.
    Dat het gewoon een einde in deze huidige vorm is.

Ik denk niet dat je Steak live “heavily” kunt overraten. Het kan perfect zijn dat hun muziek je niets doet, maar live spelen ze altijd vol overgave.

Hellburner
    Bijdrager

Ik heb horen zeggen dat er op donderdag 2 ingangen gaan zijn waar ge uw bandje kunt afhalen. Eén ingang die we al jaren kennen maar ook een ingang die rechtstreeks op de camping zou uitkomen.
    Klopt dit gerucht?

Geen idee. Lijkt me toch ook niet de meest logische beslissing? Dan moeten ze 2 ticketbalies voorzien en extra fouilleerpoorten? Het meest voor de hand liggende lijkt me dan een extra ingang ter hoogte van het kruispunt aan het containerpark. Volgens mij stopten daar ook de bussen 3 jaar geleden toen alles onder water stond. Het is natuurlijk wel zo dat nu iedereen ongeveer tegelijk gaat aankomen, de dagbezoekers en de kampeerders terwijl de andere jaren bijna uitsluitend de kampeerders aankwamen op donderdag…

Psychologisch voorbereiden is een noodzakelijk iets.
    Gillian Missinne
    Bijdrager

De band zelf heeft al ontkent dat het een einde is.
    Dat het gewoon een einde in deze huidige vorm is.

Ik denk niet dat je Steak live “heavily” kunt overraten. Het kan perfect zijn dat hun muziek je niets doet, maar live spelen ze altijd vol overgave.

Ik heb het ondertussen ook gemerkt, dat het overal verkeerd gemeld was, dat het gewoon om een metamorfose & naamsverandering zou gaan. Sn8 zou niet meer bestaan in hun huidige vorm.
    Dat terzijde, meh. Ik vond ze altijd overrated. Er zijn veel andere en veel betere bands in hun genre.

xydroh
    Bijdrager

P.O.D cancelt, dit vind ik echt jammer. X jaar geleden in Marquee 2 was dit een van de beste shows die ik ooit op graspop zag. Ook heel moeilijk om een gelijkaardige vervanger te zoeken.

reigerfrakske
    Bijdrager

pod cancelt… godverdegodver… dit vind ik zeer jammer. dit was enkele jaren geleden echt een hoogtepunt tijdens die editie.
    de band die nu komt is niets voor mij.
    het enige voordeel dat dit geeft is dat ik nu iets later kan komen en dat ik zowel thundermother als vixen helemaal kan zien…

If you want something, don't wish for it. Life is too short to wait.

Orchid
    Bijdrager

Ik vind dit ook heel triestig nieuws. POD was een aantal jaar geleden idd ook een hoogtepunt voor ons dus ik keek er enorm naar uit om ze weer te zien

Music my savior, save me

Jonez
    Bijdrager

Hier zal ‘t voetbal worden ipv POD, dat moment toch niet echt iets die me aanspreekt…
    Wel jammer 🙁

-Floris-
    Bijdrager

Erg balen, POD was ook echt een act waar ik naar uit keek. Niet echt een reden bekend toch? Niet dat dat wat eraan veranderd natuurlijk..

When you lose small mind you free your life

reigerfrakske
    Bijdrager

als je op hun site kijkt is graspop het enige concert in europa… misschien is dat de reden al zou ik dat eerder wijten aan het feit dat hun site niet up to date is.

If you want something, don't wish for it. Life is too short to wait.

Ward
    Bijdrager

Slecht management van POD denk ik. 1 optreden in Europa als ze niet in de buurt zijn voor plaat opname (ik, Duitsland, België, Frankrijk). Dat klopt toch niet. Bij mega groepen kan dat wel eens voorvallen maar hoe goed ook het blijft maar POD…

Eckerström
    Bijdrager

Stick To Your Guns heeft de huidige tour af moeten lassen i.v.m stemproblemen van de zanger. Graspop is onzeker. Bron: instagram-pagina Jesse Barnett.

"Life is so wonderful,
    life is so beautiful.
    Just smile,
    no one gets out alive"
    https://www.last.fm/user/maxrodajc

xydroh
    Bijdrager

Stick To Your Guns heeft de huidige tour af moeten lassen i.v.m stemproblemen van de zanger. Graspop is onzeker. Bron: instagram-pagina Jesse Barnett.

Als ze afzeggen hoop ik toch zwaar op jinjer als vervanging. Ze zitten in Europa, zijn heel erg populair op dit moment en ze zijn ook gewoon goed live.

Gillian Missinne
    Bijdrager

<span class=”et_quote_sign”></span>

Als ze afzeggen hoop ik toch zwaar op jinjer als vervanging. Ze zitten in Europa, zijn heel erg populair op dit moment en ze zijn ook gewoon goed live.

kan ik enkel toejuichen!!

Slayer in Zwolle binnen 5 minuten uitverkocht. Ben benieuwd of ze volgend jaar de festivals nog aandoen als onderdeel van de afscheidstour. Wat mij betreft zouden ze dan ook mogen headlinen.

Racing down the road
    In a street machine of steel
    Gears are jammed in full
    I'm the madman at the wheel

Dio
    Bijdrager

Toch niet normaal die final tour van Slayer; volgende maand op 19 & 20 juni spelen ze in Texas/USA en de volgende dag 21 juni op een Dance festival in Reykjavik/Ijsland ???

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X