Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    Orchid
    Bijdrager

Tot maandag allemaal! Hopelijk hebben we dan weer wat nieuws om over te schrijven.
    Ondertussen kunnen we onze eigen time table samenstellen en komen klagen over de overlappingen 😀

Music my savior, save me

Eckerström
    Bijdrager

Tot maandag allemaal! Hopelijk hebben we dan weer wat nieuws om over te schrijven.
    Ondertussen kunnen we onze eigen time table samenstellen en komen klagen over de overlappingen 😀

Tot maandag 🙂

"Life is so wonderful,
    life is so beautiful.
    Just smile,
    no one gets out alive"
    https://www.last.fm/user/maxrodajc

SickAlien
    Moderator

Voor diegenen die het gemist hebben op de frontpage zullen we het hier ook nog eens herhalen: wegens onderhoudswerken gaat de site even offline, maar maandag is ie (hopelijk 🙂 ) helemaal terug:

https://www.amped-up.be/amped-up-gaat-even-uit-de-ether/

(voor diegenen die hopen dat er eindelijk een oplossing komt voor nog wat probleempjes op dit forum (zoals grote smileys als je quote) : ik vrees dat dat hiermee nog niet opgelost zal zijn – sorry daarvoor 🙁 )

dagindeling bekend, timetable staat wel nog niet op de site

Had eigenlijk judas priest net onder Ozzy verwacht maar ik vind het niet erg, a perfect circle moet zoizo in het donker kunnen bekeken zijn.

ook meegedeeld, meer dan 95% van de combi XL zijn uitverkocht!
    a

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik maak uit deze line-up juist op dat Judas Priest direct voor Ozzy speelt en APC na Ozzy. Wat ook verklaart waarom JP geen headliner is, die zullen niet na Ozzy na middernacht hebben willen spelen.

Racing down the road
    In a street machine of steel
    Gears are jammed in full
    I'm the madman at the wheel

xydroh
    Bijdrager

dagindeling bekend, timetable staat wel nog niet op de site

Had eigenlijk judas priest net onder Ozzy verwacht maar ik vind het niet erg, a perfect circle moet zoizo in het donker kunnen bekeken zijn.

ook meegedeeld, meer dan 95% van de combi XL zijn uitverkocht!
    a

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik maak uit deze line-up juist op dat Judas Priest direct voor Ozzy speelt en APC na Ozzy. Wat ook verklaart waarom JP geen headliner is, die zullen niet na Ozzy na middernacht hebben willen spelen.

Ook parkway drive na avenged sevenfold, vermoed dat dit gewoon een manier is om het volk niet allemaal samen te laten vertrekken en de grote bands op een primetime plaats te zetten ipv 1 u ‘s nachts

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door xydroh.
    Jonez
    Bijdrager

Is idd al tijdje zo dat de headliners rond 21u spelen tot rond 23u en daarna nog de afsluiter op Main 2. Scheelt inderdaad in aantal volk die op ‘t zelfde moment vertrekt… Maar ik zal hoogst waarschijnlijk tijdens of net na de headliner vertrekken… Net op tijd in ons huisje voor de midnight snack dus 😉

Hans
    Bijdrager

Ik ben toch benieuwd tegenover wie Ayreon zal staan.

Jonez
    Bijdrager

Die spelen na Maiden, dus tijdens Parkway Drive. (volgens mijn bronnen 😉 )

xydroh
    Bijdrager

ik hoop eigenlijk ook dat ghost na guns speelt in het donker komt dit toch net iets meer tot zen recht.

Gillian Missinne
    Bijdrager

De laatste band van de M2 speelt toch steeds alleen? Betekent dus dat ze samen met A7X spelen. Ik hoop alleszins toch dat Ayreon samen met A7X valt, want een headlineshow van PWD wil ik echt niet missen. Avenged Sevenfold heb ik al gezien met hun The Stage tour in Rijsel, bwah… We zien wel binnen een stevige week zeker.

De laatste band van de M2 speelt toch steeds alleen? Betekent dus dat ze samen met A7X spelen. Ik hoop alleszins toch dat Ayreon samen met A7X valt, want een headlineshow van PWD wil ik echt niet missen. Avenged Sevenfold heb ik al gezien met hun The Stage tour in Rijsel, bwah… We zien wel binnen een stevige week zeker.

Ayreon heeft zelf bevestigd NA Iron Maiden te spelen, ze spelen dus zeker tijdens PWD

Gillian Missinne
    Bijdrager

<span class=”et_quote_sign”></span>

Ayreon heeft zelf bevestigd NA Iron Maiden te spelen, ze spelen dus zeker tijdens PWD

Jammr voor Ayreon dan :'(

Hans
    Bijdrager

Jammr voor Ayreon dan :'(

Ik had Ayreon echt wel willen zien. Maar als ze spelen tijdens PWD is de keuze rap gemaakt.
    Ik had gehoopt dat PWD voor Maiden zou spelen zodat Ayreon tegenover A7X stond.

-Floris-
    Bijdrager

Ondertussen kunnen we onze eigen time table samenstellen en komen klagen over de overlappingen

Helaas nog niks 🙁 Ik hoop toch wel dat we deze week de tijden krijgen!

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door -Floris-.

When you lose small mind you free your life

Hans
    Bijdrager

Tenzij de organisatie nog een verrassing uit hun hoge hoed tovert. Ayreon een uur (of 75 minuten) laat spelen, en aansluitend Parkway Drive. Iron Maiden stopt zeker om 23u00. Als Ayreon om 23u05 start, zou PWD ten laatste om 00u30 kunnen beginnen. Op die manier iedereen tevreden.

Ik heb geen idee hoeveel speeltijd Ayreon gaat krijgen, dus gok ik maar wat.

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X