Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    Pretor
    Bijdrager

Ach ja, in een Babymetal-show zitten even veel ingestudeerde stukjes als in een Amon Amarth optreden.

eno mobers
    Bijdrager

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155967336219907&substory_index=0&id=5954199906

Deze kunnen we in ieder geval doorstrepen. Katatonia tijdelijk uit elkaar

Wim
    Bijdrager

Twee keer Babymetal gezien, twee keer dik in orde en zeer veel goede respons van het publiek.

m de jonge
    Bijdrager

oke oke. dan is Babymetal wel goed. Alles prima hoor. ieder zijn ding.

Wim
    Bijdrager

Je hoeft absoluut niet van hun muziek te houden hoor πŸ™‚ smaken verschillen nu eenmaal. Ik vind alleen dat ze best wel talent hebben. Zowel de zang als het instrumentale zit goed. De backing band moet je zeker niet onderschatten.

m de jonge
    Bijdrager

Je hoeft absoluut niet van hun muziek te houden hoor 🙂 smaken verschillen nu eenmaal. Ik vind alleen dat ze best wel talent hebben. Zowel de zang als het instrumentale zit goed. De backing band moet je zeker niet onderschatten.

….ja smaken verschillen.

-Floris-
    Bijdrager

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155967336219907&substory_index=0&id=5954199906

Deze kunnen we in ieder geval doorstrepen. Katatonia tijdelijk uit elkaar

πŸ™

When you lose small mind you free your life

xydroh
    Bijdrager

Er staan al heel wat bands op de affiche die ook op vainstream 2018 staan een week later. Hoop nog dat boysetsfire en enter shikari mee over komen, nog eens 2 bands die nog nooit op het festival gestaan hebben.

Tool-fan
    Bijdrager

Staat er ondertussen al niet genoeg “-core” / punk en aanverwante genres die normaal eerder op Groezrock speelden op de affiche van GMM?
    Ik weet het, omdat Groez niet doorgaat en je toch extra bands moet boeken, is de verleiding groot om er zoveel mogelijk te boeken.

Maar kwestie van ook andere genres (ruim) aan bod te laten komen, mag je toch stellen dat het voor komende editie al genoeg is?
    (ook al vind ik persoonlijk Enter Shikari best wel leuk)

xydroh
    Bijdrager

Staat er ondertussen al niet genoeg β€œ-core” / punk en aanverwante genres die normaal eerder op Groezrock speelden op de affiche van GMM?
    Ik weet het, omdat Groez niet doorgaat en je toch extra bands moet boeken, is de verleiding groot om er zoveel mogelijk te boeken.

Maar kwestie van ook andere genres (ruim) aan bod te laten komen, mag je toch stellen dat het voor komende editie al genoeg is?

beide groepen die ik genoemd had zijn geen core bands, enter shikari noemt zichzelf een rockband al denk ik die eerder op werchter te zien. en boysetsfire is gewoon pure punkrock.

Tool-fan
    Bijdrager

Ik noemde dan ook “core, punk en aanverwante genres die eerder op Groezrock speelden” als geheel.

Jonathan
    Bijdrager

Er staat in het verleden al hoe dan ook veel hardcore/Metalcore/Emocore op graspop hoor. Zelf punkrock kreeg altijd zijn plaats op dit festival.

Het zou gewoon achterlijk zijn als ze de vele punkrock/hardcore/.. kortweg Groezbands links laten liggen.

Er is een extra dag dus sowieso meer namen.
    Nu nog altijd niet meer dan vorige edities.

Idd Enter Shikari zal wss wel rock werchter worden (net als Jimmy Eat World, Good Charlotte en The Offspring).

Maar Boy Sets Fire – Alexisonfire (normaal onmogelijk maar als ze eens doorduwen hebben ze wel een exclusieve naam binnen!) – Billy Talent – Neck Deep – Turbonegro – Deftones – Converge – Hatebreed – Cro Mags – 7 Seconds – Terror – AmenRa- The Bronx

zijn toch groeznamen die op tour zijn en die zeker op graspop zouden kunnen en mogen staan.
    2017 : een 24 tal Groeznamen
    2018 : een 18 tal groeznamen
    dus kunnen er zeker nog bij.

IceTea
    Bijdrager

Staat er ondertussen al niet genoeg β€œ-core” / punk en aanverwante genres die normaal eerder op Groezrock speelden op de affiche van GMM?

beide groepen die ik genoemd had zijn geen core bands, enter shikari noemt zichzelf een rockband al denk ik die eerder op werchter te zien. en boysetsfire is gewoon pure punkrock.

Moet mij toch aansluiten bij TOOL , staat reeds genoeg van dat genre , trouwens dat zijn 2 pure core/emo bands van oorsprong.

Tool-fan
    Bijdrager

Er staat in het verleden al hoe dan ook veel hardcore/Metalcore/Emocore op graspop hoor. Zelf punkrock kreeg altijd zijn plaats op dit festival.

Het zou gewoon achterlijk zijn als ze de vele punkrock/hardcore/.. kortweg Groezbands links laten liggen.

Er is een extra dag dus sowieso meer namen.
    Nu nog altijd niet meer dan vorige edities.

Idd Enter Shikari zal wss wel rock werchter worden (net als Jimmy Eat World, Good Charlotte en The Offspring).

Maar Boy Sets Fire – Alexisonfire (normaal onmogelijk maar als ze eens doorduwen hebben ze wel een exclusieve naam binnen!) – Billy Talent – Neck Deep – Turbonegro – Deftones – Converge – Hatebreed – Cro Mags – 7 Seconds – Terror – AmenRa- The Bronx

zijn toch groeznamen die op tour zijn en die zeker op graspop zouden kunnen en mogen staan.
    2017 : een 24 tal Groeznamen
    2018 : een 18 tal groeznamen
    dus kunnen er zeker nog bij.

Doe maar gewoon Amenra om te beginnen, en die stonden bij mijn weten nog nooit op Groez. Wel 2x eerder op GMM.
    En ik weet niet hoe je de overige namen telt, maar procentueel gezien (van de huidige 75 namen) kun je toch echt niet anders dan stellen dat er voor komende editie al een veel groter aandeel staat?

Als je dan toch iets met enige -core invloed erbij wil … doen dan gewoon Igorrr.
    Die spelen quasi elk genre, dus is iedereen (met open geest) content.
    Van je overige lijst zou Deftones ook wel nog nice zijn. Weinig -core aan, maar idd wel eerder een naam die je op Groez mag verwachten, maar toch veel meer mensen op GMM blij zal maken.

Jonathan
    Bijdrager

Oei sorry we zitten met een muggenzifter… Amenra of AmenRa doet niet echt veel terzake denk ik..tis een schrijfwijze. Het is zelf nog Amen Ra geweest maar dat zal je wel niet geweten hebben…als betweter had ik toch meer verwacht van u.

Want als betweter zijnde over een typfoutje de bal volledig misslaan over Amenra en groezrock is wel eerder een schande want ze stonden weldegelijk al op Groezrock… en zelf jaar of 5 voor hun eerste graspop passage.. 2009 om precies te zijn.

What is metal? What is core? what is punk?

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X