Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    xydroh
    Bijdrager

gisteren heeft stick to your guns de pannen van het dak gespeeld, waardige headliner voor de jupiler stage?

Metal Days heeft net een dikke update gelanceerd van hun affiche. Het aanbod aan Death is prachtig. Gewoon kwijlen, man! Hopelijk (en waarschijnlijk) vliegen er enkele band over naar GMM, gelet op de releases van 2017-2018.

xydroh
    Bijdrager

hoe kan het dat een belgische band als turbowarrior of steel al 2 jaar na elkaar op metaldays kan staan en het eigen belgische graspop er nog nooit van gehoord heeft?

Gillian Missinne
    Bijdrager

hoe kan het dat een belgische band als turbowarrior of steel al 2 jaar na elkaar op metaldays kan staan en het eigen belgische graspop er nog nooit van gehoord heeft?

Misschien omdat ze geen manager hebben?
    Zou wel zalig zijn, altijd feest!

Dieter
    Bijdrager

Praktisch vraagje: zijn kogelriemen toegestaan op de weide?

eno mobers
    Bijdrager

Eind mei staan tool en a perfect circle op hetzelfde festival in usa…

Het zal wel niet dat dit ook op graspop gebeurt maar ach.. een nens mag dromen toch ?

Ronny VC
    Bijdrager

Geen Nightwish op GMM, hebben hun zomerfestivals bekend gemaakt.
    Staan op 07/11/18 wel in Lotto Arena, waar ze trouwens veel beter tot hun recht komen dan in openlucht.

xydroh
    Bijdrager

Eind mei staan tool en a perfect circle op hetzelfde festival in usa…

Het zal wel niet dat dit ook op graspop gebeurt maar ach.. een nens mag dromen toch ?

Wie weet, Ik zou er graag de headliner positie voor geven

Orchid
    Bijdrager

Rock on the Range? Babymetal staat er ook op. Ik heb iemand thuis zitten die een gat in de lucht zou springen moesten ze naar een Belgisch festival komen.

Music my savior, save me

Matthijs
    Bijdrager

Ik weet dat het geen betrouwbare manier is, maar op de site staat bij geschiedenis bij de namen die gespeeld hebben Marilyn Manson er niet meer tussen. Geen idee waar dit door komt, maar het is wel opvallend..

https://www.graspop.be/nl/geschiedenis/bands/m/

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door Matthijs.

We're not gonna take it!

xydroh
    Bijdrager

2 december speelt ie in vorst nationaal, ik vermoed dat we wel zullen weten na dat optreden als hij komt al hoeft het voor mij eigenlijk niet

Happyrocker
    Bijdrager

Ik weet dat het geen betrouwbare manier is, maar op de site staat bij geschiedenis bij de namen die gespeeld hebben Marilyn Manson er niet meer tussen. Geen idee waar dit door komt, maar het is wel opvallend..

https://www.graspop.be/nl/geschiedenis/bands/m/

Dat is omdat ze er niet aan herinnerd willen worden.Zo slecht was het

xydroh
    Bijdrager

rise against zou ik wel graag zien overkomen, babymetal waarom ook niet , neck deep voor op de jupiler stage. The hives zie ik eerder op werchter maar vind ik ook wel goed

d

Hans
    Bijdrager

Staan op 07/11/18 wel in Lotto Arena, waar ze trouwens veel beter tot hun recht komen dan in openlucht.

Ik had toch wel gehoopt op Nightwish.
    Maar je hebt wel gelijk dat ze indoor beter tot hun recht komen.

Als het 100% zeker is dat ze niet op GMM komen ga ik mss 1 dag Forta Rock doen.

Dio
    Bijdrager

Ik had toch wel gehoopt op Nightwish.
    Maar je hebt wel gelijk dat ze indoor beter tot hun recht komen.

Als het 100% zeker is dat ze niet op GMM komen ga ik mss 1 dag Forta Rock doen.

‘k Vrees (ben geen fan) dat ze wel op Graspop zullen staan, indien ze hen nu al zouden bekend maken vrees ik het ergste voor de ticketverkoop van Fortarock.

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X