Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    Hellburner
    Bijdrager

De bassist van Adrenaline Mob is daarbij om het leven gekomen…

UPDATE: Adrenaline Mob Bassist David Z Has Died Following Horrific Tour Bus Crash

Psychologisch voorbereiden is een noodzakelijk iets.
    Gillian Missinne
    Bijdrager

De bassist van Adrenaline Mob is daarbij om het leven gekomen…

UPDATE: Adrenaline Mob Bassist David Z Has Died Following Horrific Tour Bus Crash

<iframe class=”wp-embedded-content” sandbox=”allow-scripts” security=”restricted” src=”http://musicfeeds.com.au/news/adrenaline-mob-involved-horrific-fatal-bus-crash/embed/#?secret=mmUXYLUOHX&#8221; data-secret=”mmUXYLUOHX” width=”600″ height=”465″ title=”“UPDATE: Adrenaline Mob Bassist David Z Has Died Following Horrific Tour Bus Crash” — Music Feeds” frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no”></iframe>

I know, I think I jinxed it.. 2e lid op anderhalf jaar tijd, want ze zijn begonnen met AJ Pero als drummer..

Paulyrobin
    Bijdrager

Ik gaf in google in amped-up 2018 en het eerste wat ik zag was Annihilator komt naar Dynamo metal fest 2018.
    Jullie weten misschien beter als mij wat dat voor kansen geeft voor graspop.

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

Maikel
    Bijdrager

Ik gaf in google in amped-up 2018 en het eerste wat ik zag was Annihilator komt naar Dynamo metal fest 2018.

Lastig te zeggen. Zitten toch een aantal weken tussen (eind juni en half juli). Kan zijn dat de band dan alweer vertrokken is.

xydroh
    Bijdrager

Lastig te zeggen. Zitten toch een aantal weken tussen (eind juni en half juli). Kan zijn dat de band dan alweer vertrokken is.

Dynamo bands komen eerder naar alcatraz dan graspop al weet ik niet als alcatraz annihilator ooit nog wil boeken na wat er vorige keer gebeurd is.

eno mobers
    Bijdrager

Euh gojira stond op graspop en dynamo..net als Devin townsend
    Dus zou het niet uitsluiten

eno mobers
    Bijdrager

Eerste namen van wacken 2018 zijn bekend.
    Oa nightwish en arch enemy..
    Beide ook wel kanshebber voor graspop dan..

Hellburner
    Bijdrager

Diablo Blvd is ook al bevestigd voor een festival in Duitsland een week voor Graspop…

Psychologisch voorbereiden is een noodzakelijk iets.
    G. Ranwez
    Bijdrager

Manowar(Final Battle Tour) – Helloween(Been way too long)- Accept(New album) – Lionheart(New album) and let’s do crazy, Def Leppard does a European Tour in 2018 !!

Kvothe
    Bijdrager

Ik sprak met Alex Agnew op Graspop dit jaar en hij zei dat ze in onderhandeling waren voor Graspop 2018 dus met wat chance staat Diablo blvd er ook.

Dimmu
    Bijdrager

Trivium komt in oktober ook met een nieuw album dus misschien een passage op Graspop 2018. Al begint Graspop wel steeds meer concurrentie te krijgen van Alcatraz en de metal dag op de Lokerse feesten…

"If heavy metal bands ruled the world, we'd be a lot better off."
    - Bruce Dickinson

xydroh
    Bijdrager

Trivium komt in oktober ook met een nieuw album dus misschien een passage op Graspop 2018. Al begint Graspop wel steeds meer concurrentie te krijgen van Alcatraz en de metal dag op de Lokerse feesten…

Trivium stond dit jaar al op Alcatraz, denk niet dat ze voor volgend jaar dus concurrentie zijn

xydroh
    Bijdrager

belgisch/duitse band Nasty brengt 22 september een nieuw album realigion uit. Met dat hardcore de laatste tijd wel wat meer aan bod komt op graspop en dit gewoon een van de bekendste belgische bands is voor het moment lijkt dit toch zeker een mogelijkheid

J.H.
    Bijdrager

Hammerfall tourt tot 20 juni in Amerika. Misschien dus dat ze daarna naar de Europese festivals komen? Misschien wel juist maar tot 20 juni zodat ze nog op tijd op Graspop en Hellfest geraken? 🙂
    Anderzijds, het vorige concert van Hammerfall in de Trix (de twee daarvoor heb ik niet nagekeken, jaja het is al zo lang geleden dat ik die roddel – over dat Hammerfall niet meer op Graspop wil spelen – gehoord heb) werd georganiseerd door Biebob/Rocklive en dit is de organisatie die ook mee zit achter Graspop.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door J.H..
    Happyrocker
    Bijdrager

Arch Enemy
    Manowar
    Stone Sour
    Volbeat
    Daar hoop ik op maar ga sowieso

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X