Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    xydroh
    Bijdrager

Ik hoop dat werchter NIN niet “hip” genoeg vind..

NIN stond al eerder op werchter, ik zou er eerlijk gezegd niet teveel op hopen

Ben daar in 2005 de laatste keer geweest , audioslave , NIN en Rammstein , wat een slechte vertoningen , pfff … gelukkig was dat op uitnodiging.

2000,2005,2009 stonden ze er al.
    In 2009 was ik toch wel aangenaam verrast van NIN al kan dat ook gewoon persoonlijke smaak zijn

IceTea
    Bijdrager

Ik hoop dat werchter NIN niet “hip” genoeg vind..

NIN stond al eerder op werchter, ik zou er eerlijk gezegd niet teveel op hopen

Ben daar in 2005 de laatste keer geweest , audioslave , NIN en Rammstein , wat een slechte vertoningen , pfff … gelukkig was dat op uitnodiging.

2000,2005,2009 stonden ze er al.
    In 2009 was ik toch wel aangenaam verrast van NIN al kan dat ook gewoon persoonlijke smaak zijn

Kan alle genre horen hoor , maar toen vond ik ze slecht , vind ze ook veel beter in een zaal , trouwens vallen ze voor mij onder de noemer ROCK en staan ze wat mij betreft beter op ROCK Werchter of het (alternative) Pukkelpop.

-Floris-
    Bijdrager

Stone Sour gisteren:

Ergens in het begin van het concert had Corey Taylor heel wat lovende woorden over voor graspop. En aan het einde van het concert zei hij dat ze deze zomer zeker terugkwamen.

Graspop of Alcatraz, gok ik dus.

Dat eerste heb ik gemist denk ik, laatste ook gehoord inderdaad. Ik twijfelde zelf ook over Fortarock misschien? Misschien meerdere, kan ook natuurlijk.

When you lose small mind you free your life

eno mobers
    Bijdrager

Ik heb nin ook op werchter gezien
    En 1 x op pukkelpop
    Vond het 1 x tegenvallen rest vond ik wel in orde

Echter nin als rock bestempelen gaat me te ver. Het latere werk is inderdaad wat minder maar pretty hate machine en the downward spiral is toch echt wel metal. Daarnaast.. als de scorpions faith no more en a perfect circle op graspop kunnen staan zie ik niet in waarom nin dan buiten het genre zou vallen. Of ze gaan komen en hoe zeker dat is maar even in het midden laten maar ze zouden er zeker niet misstaan

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door eno mobers.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door eno mobers.
    Kevin
    Bijdrager

Stone Sour gisteren:

Ergens in het begin van het concert had Corey Taylor heel wat lovende woorden over voor graspop. En aan het einde van het concert zei hij dat ze deze zomer zeker terugkwamen.

Dat eerste heb ik gemist denk ik, laatste ook gehoord inderdaad. Ik twijfelde zelf ook over Fortarock misschien? Misschien meerdere, kan ook natuurlijk.

Forta ligt in Nederland en die show was in Belgié.

-Floris-
    Bijdrager

Stone Sour gisteren:

Forta ligt in Nederland en die show was in Belgié.

Ah had niet gezien dat ston3r zijn reactie van gisteren was.. Maargoed gisteren (in Eindhoven) zei hij hetzelfde, dus alsnog zou best kunnen dat ze ook Fortarock meepakken. Mij maakt het allemaal niet zo uit, mochten ze Graspop doen weet ik niet of ik zal kijken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door -Floris-.

When you lose small mind you free your life

Dimmu
    Bijdrager

Stone Sour zei gisteren inderdaad hetzelfde tijdens hun show in Eindhoven. Ik ben ze daar gaan zien omdat de AB was uitverkocht. Man man, wat een show!! Stone Sour op Graspop please 😀

"If heavy metal bands ruled the world, we'd be a lot better off."
    - Bruce Dickinson

m de jonge
    Bijdrager

Stone Sour zei gisteren inderdaad hetzelfde tijdens hun show in Eindhoven. Ik ben ze daar gaan zien omdat de AB was uitverkocht. Man man, wat een show!! Stone Sour op Graspop please 😀

Was inderdaad een top optreden.
    hopelijk graspop en fortarock van de zomer.

Ward
    Bijdrager

Zou het niet kunnen dat de “oudjes” van iron maiden wat vroeger op avond spelen zoals paar jaar geleden en dat daarna nog een kleinere headliner staat. Bv stone sour. Ik noem ze geen subheadliner want denk dat ze uitgegroeid zijn tot waardige headliner.

Holy Sauron
    Bijdrager

Zou het niet kunnen dat de “oudjes” van iron maiden wat vroeger op avond spelen zoals paar jaar geleden en dat daarna nog een kleinere headliner staat. Bv stone sour. Ik noem ze geen subheadliner want denk dat ze uitgegroeid zijn tot waardige headliner.

Dat lijkt me zelfs zeer waarschijnlijk, al denk ik niet dat Stone Sour volgende zomer gaat touren omdat ik ergens gehoord heb dat Slipknot aan een nieuw album bezig is.

Eckerström
    Bijdrager

Dat lijkt me zelfs zeer waarschijnlijk, al denk ik niet dat Stone Sour volgende zomer gaat touren omdat ik ergens gehoord heb dat Slipknot aan een nieuw album bezig is.

http://www.rock-am-ring.com/lineup

"Life is so wonderful,
    life is so beautiful.
    Just smile,
    no one gets out alive"
    https://www.last.fm/user/maxrodajc

m de jonge
    Bijdrager

Iron maiden speelt altijd en overal van 9 uur tot 11 uur. Altijd. Dus ook op graspop

Happyrocker
    Bijdrager

Slipknot is niet met een nieuw album bezig.sterker nog ze hebben aangegeven voorlopig niets te doen

Metalrockx
    Moderator

Kiss have announced that they will be performing at the Barcelona Rock Fest in Catalonia on 7th July 2018 and the Resurrection Festival in Vivero, Spain on July 14th.

So far, these are their only confirmed upcoming European shows but it is unlikely to be only a two show visit to the Iberian Peninsular, thus sparking speculation that they may perform at several major European rock festivals in 2018.

Goede kans dus dat Kiss de ontbrekende headliner van de zaterdag wordt…

reigerfrakske
    Bijdrager

jimmy eat world, good charlotte mogen voor mij altijd toegevoegd worden vanuit de affiche van rock am ring. misschien niet al te extreem maar de dertigers en veertigers onder ons hebben dan hun nostalgiemomentje en uiteraard mag rise against absoluut aan de affiche toegevoegd worden!!

If you want something, don't wish for it. Life is too short to wait.

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X