Graspop 2018 geruchten

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Graspop metal meeting Graspop 2018 geruchten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,024)
  • Auteur
    SickAlien
    Moderator

Graspop 2017 is voorbij, voldoende reden om de geruchten voor de volgende editie te laten gonzen.

Voor alle duidelijkheid: geruchten hebben een zekere voet in de werkelijkheid. Bands die een nieuw album uit hebben, of een tour in de juiste periode gepland hebben, bijvoorbeeld.
    Dit topic is dus niet de juiste plaats om je verlangens voor werkelijkheid te nemen.

Heb jij echter een speciale telefoonlijn met organisator Peter Van Geel, dan horen we hier graag wat je te vertellen hebt!
    (Al horen we natuurlijk ook graag wat de nonkel van de beste vriend van iemand van de security te vertellen heeft, al nemen we het dan wel graag met een paar korreltjes zout.)

Maikel
    Bijdrager

Ozzy (met Zakk Wylde) tourt volgend jaar. Korn heeft de traditie van iedere 2 jaar gebroken en verwacht ik dus volgend jaar.

xydroh
    Bijdrager

dimmu borgir: nieuw album en ijzersterk live, denk dan ook afsluiter main 2 nu dat ze een volledig sysfonisch orkest meepakken op podium.

body count: 2018 is de european wing van hun bloodlust tour

slipknot: nieuw album verwacht 2018 (hangt af van wanneer de release is uiteraard)

Hans
    Bijdrager

Nightwish: beginnen hun Decades World tour 2018 in US (maart & april)
    Ik verwacht dat ze daarna in EU festivals gaan spelen.
    Tijdens de Decades tour zouden ze oudere en minder bekende nummers gaan spelen. Ben benieuwd en kijk er heel erg naar uit

Holy Sauron
    Bijdrager

My Dying Bride komt zowat om de twee jaar en zijn dit jaar niet geweest. Ik verwacht ze dus wel.

-Floris-
    Bijdrager

Vorig jaar ook niet toch? Van mij zijn ze meer dan welkom in ieder geval! 🙂

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door -Floris-.

When you lose small mind you free your life

Hellburner
    Bijdrager

Manowar is ook aan z’n afscheidstournee bezig. Deze winter doen ze vooral stadions, misschien dat er een kans is dat ze volgend jaar nog enkele festivals doen?

Satyricon lijkt me ook een zekerheid aangezienze dit jaar nog een nieuw album uitbrengen.

Psychologisch voorbereiden is een noodzakelijk iets.
    xydroh
    Bijdrager

elvenking brengt ook een nieuw album uit, gaan we deze eindelijk eens op graspop krijgen? Al jaren een van mijn favoriete bands, maar komt bijna nooit in België.

lorenzo
    Bijdrager

bodycount en stone sour doen volgende zomer europese festivals volgens hun interviews

Matthijs
    Bijdrager

Metallica is nu met Avenged Sevenfold en Volbeat aan het touren in Amerika, misschien dat ze volgend jaar naar Nederland komen? Als Metallica komt en een festivaltour doet dan zullen die wel op Werchter staan, maar misschien dat Volbeat of Avenged Sevenfold ook wel mee komen, zou een optie kunnen zijn.
    A7x heeft met het nieuwe album nog niet op festivals gestaan en Volbeat is een nieuw album aan het maken (is alleen nog niet bekend wanneer het uit komt).

Stone Sour komt met nieuw album en schijnt volgend jaar te gaan touren. Slipknot schijnt inderdaad ook met een nieuw album bezig te zijn. Misschien dat die wel weer een tour tegelijkertijd doen (net als in 2013)

We're not gonna take it!

xydroh
    Bijdrager

Metallica is nu met Avenged Sevenfold en Volbeat aan het touren in Amerika, misschien dat ze volgend jaar naar Nederland komen? Als Metallica komt en een festivaltour doet dan zullen die wel op Werchter staan, maar misschien dat Volbeat of Avenged Sevenfold ook wel mee komen, zou een optie kunnen zijn.
    A7x heeft met het nieuwe album nog niet op festivals gestaan en Volbeat is een nieuw album aan het maken (is alleen nog niet bekend wanneer het uit komt).

Stone Sour komt met nieuw album en schijnt volgend jaar te gaan touren. Slipknot schijnt inderdaad ook met een nieuw album bezig te zijn. Misschien dat die wel weer een tour tegelijkertijd doen (net als in 2013)

Ik gok op Ozzy, slipknot en avenged sevenfold headliner

Hoor heel graag volbeat maar 3 keer op 5 jaar headlinen gaat een beetje teveel gaan worden.

Matthijs
    Bijdrager
    Ik gok op Ozzy, slipknot en avenged sevenfold headliner

Hoor heel graag volbeat maar 3 keer op 5 jaar headlinen gaat een beetje teveel gaan worden.

Mee eens, dat is inderdaad wel erg veel, gaat men niet waarderen, dus zal waarschijnlijk niet gebeuren.

We're not gonna take it!

Hans
    Bijdrager

Manowar is ook aan z’n afscheidstournee bezig. Deze winter doen ze vooral stadions, misschien dat er een kans is dat ze volgend jaar nog enkele festivals doen?

Satyricon lijkt me ook een zekerheid aangezienze dit jaar nog een nieuw album uitbrengen.

Met Manowar zouden ze me echt een super plezier doen. Ik heb ze de eerste keer gezien in Maaseik (als ik me niet vergis in 1986). Sindien nog een paar keer … maar you never forget your first (wie zei dit ook weer tijds zijn debuut in Poperinge? … ook rond die tijd)

Paulyrobin
    Bijdrager

Dragonforce heeft een nieuw album uit. Die kunnen we misschien weer verwachten?
    Nadat ze Rammstein van werchter hebben kunnen weghalen gaan ze dit nu ook doen met Metallica zoals eerder gezegd. Of hopelijk met System of a down? Gingen ze een nieuw album uitbrengen of niet. Heeft iemand nog iets gehoord van komende tournee’s? Jammer dat system of a down op werchter is uitverkocht, maarja ik weet toch dat de sfeer daar iets minder is.

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

lorenzo
    Bijdrager

Dragonforce heeft een nieuw album uit. Die kunnen we misschien weer verwachten?
    Nadat ze Rammstein van werchter hebben kunnen weghalen gaan ze dit nu ook doen met Metallica zoals eerder gezegd. Of hopelijk met System of a down? Gingen ze een nieuw album uitbrengen of niet. Heeft iemand nog iets gehoord van komende tournee’s? Jammer dat system of a down op werchter is uitverkocht, maarja ik weet toch dat de sfeer daar iets minder is.

soad speelt morgen op arras in frankrijk 54 voor ticket en is nog niet uitverkocht (die ene dag toch nog niet)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,024)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
X