Alcatraz Metal Festival 2019

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Alcatraz Metal Festival 2019

Dit onderwerp bevat 87 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Metalrockx 5 dagen, 11 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)
  • Auteur

xydroh
    Bijdrager

wow! crossfaith en crystal lake voor alcatraz!, dit is echt een zalige toevoeging

Beide zijn me onbekend. Ik had liever Loudness gekregen…

dan heb jij nu 2 heel vette bands om te ontdekken

lighttruck
    Bijdrager

The good old saxon eerste headliner

Metalrockx
    Moderator

🤘🏻ALCATRAZ FESTIVAL 2019: SAXON🤘🏻We proudly announce Saxon (Official) as a headliner for Alcatraz 2019 and add them to…

Slået op af ALCATRAZ MUSICLørdag den 8. december 2018

Haha, ik was het deze week nog aan ‘t denken! Elk jaar zie ik Saxon in België één of meerdere keren en aan deze goede traditie komt weer een vervolg…

Dio
    Bijdrager

Hmm Saxon, goeie headliner, zal me toch een dagticketje aanschaffen, hopelijk de zaterdag want dan komt Queensrÿche ook.
    ‘k Vind 150 € voor een combi-ticket veel te duur, 2 dagen Dynamo Metalfest in Eindhoven kost amper 38 € en met bands als onder meer Arch Enemy, Carcass & Airbourne zeker geen mindere line-up.

Metalrockx
    Moderator

Hmm Saxon, goeie headliner, zal me toch een dagticketje aanschaffen, hopelijk de zaterdag want dan komt Queensrÿche ook.
    ‘k Vind 150 € voor een combi-ticket veel te duur, 2 dagen Dynamo Metalfest in Eindhoven kost amper 38 € en met bands als onder meer Arch Enemy, Carcass & Airbourne zeker geen mindere line-up.

Onwaarschijnlijk die lage prijs! Vermoedelijk is dat nog early bird en stijgt die later, maar ik hou de line-up in de gaten…

Pretor
    Bijdrager

Dynamo was 1 dag en was al tickets aan het verkopen toen ze beslisten om voor 2 dagen te gaan, dus dat lijkt me een eenmalig stuntje omdat ze ‘t niet meer konden maken om hun prijs aan te passen en een relatief grote band konden krijgen die niet op hun ene dag kon.

Voor de rest is het 3 dagen op 2 podia of 2 dagen met 1 podium, dus is ‘t enigszins logisch dat het 3 keer zo duur zou zijn, want je krijgt 3 keer meer bands.

Paulyrobin
    Bijdrager

Kamelot had vorig jaar afgezegd. 🙁 Ze zeiden dat ze die dit jaar gingen proberen terug te boeken. Dat zeiden ze op het moment van de annulatie. Wat is de kans dat ze nog komen naar Alcatraz? Ze spelen in de trix en hebben in West-Vlaanderen gespeeld niet zo lang gelden. Zou het te veel van het goede zijn?

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

xydroh
    Bijdrager

myrkur en opeth er nog bij, dit wordt echt een fantastische affiche al.

Ik hoop op prophets of rage als 2e headliner

Tool-fan
    Bijdrager

Heel erg blij met Opeth (en Myrkur ook wel eigenlijk). Wel verrast … voorlopig zou Meshuggah zelfs net boven Opeth staan? Heel erg mooie waardering voor Meshuggah zou dit zijn.

Nathan Beyne
    Bijdrager

Misschien vanaf nu weer elke dag een nieuwe naam en dan na het optreden van parkway drive in vorst nationaal hen als volgende headliner? Staan namelijk ook al op wacken

Orchid
    Bijdrager

Ik ga dit jaar combi naar Alcatraz. Maar ik heb al gehoord dat de camping echt een nachtmerrie is. Slecht onderhouden, geen indeling, …
    Is er iemand die er al ervaring mee heeft en eventueel een alternatief kan aanbieden?

Music my savior, save me

xydroh
    Bijdrager

blijft het maar bij 2 namen deze keer?

Nathan Beyne
    Bijdrager

Nieuwe namen summer breeze(de namen die blauw staan), lijken toch ook wel allemaal kanshebbers volgens mij?

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken, 1 dag geleden door  Nathan Beyne.

Metalrockx
    Moderator

Er zit een gat in het weekend van 10-11 augustus, wanneer ze van Frankrijk naar Londen reizen; ideaal voor Alcatraz dus.

Prophets Of Rage (Tom Morello, Tim Commerford, Brad Wilk, Chuck D, B-Real and DJ Lord) combines the sonic firepower of Rage Against The Machine, Public Enemy and Cypress Hill. The band will be crossing the Atlantic for a series of 12 shows in August; details are as listed:

August
    1 – Wacken Open Air – Wacken, Germany
    5 – E-Werk – Cologne, Germany
    6 – Schlachthof – Wiesbaden, Germany
    8 – Olympia – Paris, France
    9 – Fête du Bruit – Landerneau, France
    12 – O2 Shepherd’s Bush Empire – London, UK
    13 – Manchester Academy – Manchester, UK
    15 – FM4 Frequency Festival – St. Pölten, Austria
    19 – TivoliVredenburg – Utrecht, Netherlands
    21 – Venoge Festival – Penthalaz, Switzerland
    22 – Cabaret Vert – Charleville-mézières, France
    23 – Festival Vilar De Mouros – Caminha, Portugal

Dio
    Bijdrager

Er zit een gat in het weekend van 10-11 augustus, wanneer ze van Frankrijk naar Londen reizen; ideaal voor Alcatraz dus.

Prophets Of Rage (Tom Morello, Tim Commerford, Brad Wilk, Chuck D, B-Real and DJ Lord) combines the sonic firepower of Rage Against The Machine, Public Enemy and Cypress Hill. The band will be crossing the Atlantic for a series of 12 shows in August; details are as listed:

<ins class=”adsbygoogle adsbygoogle-noablate” style=”margin: auto; display: block; background-color: transparent;” data-adsbygoogle-status=”done” data-ad-client=”ca-pub-3320340692122592″ data-ad-format=”auto”><ins id=”aswift_1_expand” style=”margin: 0px; padding: 0px; border: currentColor; border-image: none; width: 524px; height: 131px; display: inline-table; visibility: visible; position: relative; background-color: transparent;”><ins id=”aswift_1_anchor” style=”margin: 0px; padding: 0px; border: currentColor; border-image: none; width: 524px; height: 131px; display: block; visibility: visible; position: relative; background-color: transparent;”><iframe name=”aswift_1″ width=”524″ height=”131″ id=”aswift_1″ frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no” vspace=”0″ hspace=”0″ allowfullscreen=”true” style=”border: 0px currentColor; border-image: none; left: 0px; top: 0px; width: 524px; height: 131px; position: absolute;” allowtransparency=”true” onload=”var i=this.id,s=window.google_iframe_oncopy,H=s&&s.handlers,h=H&&H[i],w=this.contentWindow,d;try{d=w.document}catch(e){}if(h&&d&&(!d.body||!d.body.firstChild)){if(h.call){setTimeout(h,0)}else if(h.match){try{h=s.upd(h,i)}catch(e){}w.location.replace(h)}}”></iframe></ins></ins></ins>

August
    1 – Wacken Open Air – Wacken, Germany
    5 – E-Werk – Cologne, Germany
    6 – Schlachthof – Wiesbaden, Germany
    8 – Olympia – Paris, France
    9 – Fête du Bruit – Landerneau, France
    12 – O2 Shepherd’s Bush Empire – London, UK
    13 – Manchester Academy – Manchester, UK
    15 – FM4 Frequency Festival – St. Pölten, Austria
    19 – TivoliVredenburg – Utrecht, Netherlands
    21 – Venoge Festival – Penthalaz, Switzerland
    22 – Cabaret Vert – Charleville-mézières, France
    23 – Festival Vilar De Mouros – Caminha, Portugal

‘k Denk eerder à Lokerse Feesten, waarom anders wachten om bekend te maken ?

Scorpions headliner Metalday LF ??

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

X