Alcatraz Metal Festival 2019

Home Forums Gigs / Meetings Festivals Alcatraz Metal Festival 2019

Dit onderwerp bevat 87 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Metalrockx 5 dagen, 11 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)
  • Auteur

Metalrockx
    Moderator

Zoek nog maar wat verder, nog een stuk of dertig te gaan… 😉

Metalrockx
    Moderator

De metalfans hebben geen tweede Graspop nodig, Alcatraz brengt iedereen dichter bijeen. Maar we mogen misschien wat hoger mikken. Een topband zoals Iron Maiden, Volbeat of Judas Priest moet kunnen op een volgende editie”, aldus de Alcatraz-woordvoerder.

https://www.hln.be/regio/kortrijk/iron-maiden-volgend-jaar-op-alcatraz~a8c08525/

Nathan Beyne
    Bijdrager

Als je op het internet een aantal bands opzoekt met erachter Alcatraz 2019, vind je er al een bandpagina voor, al is deze nog niet bereikbaar, dit lukt voor enkele bands zoals avatar, testament, life of agony en airbourne. Wanneer je dan andere bands opzoekt die er ook al eens gestaan hebben is er geen pagina te vinden, misschien is dit toch ook wel een aanwijzing?

xydroh
    Bijdrager

Als je op het internet een aantal bands opzoekt met erachter Alcatraz 2019, vind je er al een bandpagina voor, al is deze nog niet bereikbaar, dit lukt voor enkele bands zoals avatar, testament, life of agony en airbourne. Wanneer je dan andere bands opzoekt die er ook al eens gestaan hebben is er geen pagina te vinden, misschien is dit toch ook wel een aanwijzing?

opletten hier, dat het niet over alcatraz in Milaan gaat als je dit probeert googlen

theking
    Bijdrager

Woehoew Sodom

lighttruck
    Bijdrager

Uriah Heep,dat wordt nu al een topaffiche voor mij

xydroh
    Bijdrager

zou de volgorde waarop de bands op de site staan ook de volgorde op de affiche zijn? Vind het anders wel geniaal dat Amenra zo’n hoge plaats zou krijgen. Volledig verdient trouwens, ik zie hierin een perfecte afsluiter voor de swamp stage.

Tool-fan
    Bijdrager

Zou inderdaad wel erg mooi zijn. En Amenra zou het inderdaad wel verdienen om de Swamp Stage te mogen headlinen.

Volgens diezelfde redenering zou het dan weer erg jammer zijn dat de 2 nieuwe bands (Prong en Voivod) een zo belachelijk lage positie zouden krijgen.

xydroh
    Bijdrager

Zou inderdaad wel erg mooi zijn. En Amenra zou het inderdaad wel verdienen om de Swamp Stage te mogen headlinen.

Volgens diezelfde redenering zou het dan weer erg jammer zijn dat de 2 nieuwe bands (Prong en Voivod) een zo belachelijk lage positie zouden krijgen.

Welke band die al aangekondigd is zou je daar dan onder zetten? er staat gewoon al veel kwaliteit

Metalrockx
    Moderator

Ik denk dat je niks achter de volgorde moet zoeken. Vorig jaar stonden er 44 bands en de headliners zijn nog niet bekend, plus bands die de volgende maanden in de buurt optreden worden nog niet aangekondigd.

Tool-fan
    Bijdrager

Welke band die al aangekondigd is zou je daar dan onder zetten? er staat gewoon al veel kwaliteit

Ieder heeft zijn voorkeur natuurlijk. Prong zou ik toch wel net onder Rotting Christ durven plaatsen, Voivod toch ook wel zeker boven Deicide.
    Naar mijn persoonlijke voorkeur zouden beiden zelfs enkel Meshuggah en Amenra boven zich moeten dulden, maar ik begrijp dat dit niet realistisch is.

Wilfried
    Bijdrager

Weinig Mayhem fans hier blijkbaar

Paulyrobin
    Bijdrager

Ik merk wel dat ze dit jaar toch wel bekende artiesten aanspreken voor een gerichter publiek. Minder commerciële namen. Ok powerwolf. Mij hoor je niet klagen. Dan kan ik ook eens optredens zien die ik anders niet zoveel zie. Fan van Mayhem? Bwa… Maar ik ga zeker genieten van het optrede. Of moet ik oppassen in front row zoals front row watain bij graspop? Daar strond ik omdat ik eerste rij wou staan voor Ayreon. 😀

muziek is het medicijn tegen alles! 😀

Metalrockx
    Moderator

Ze hebben de combiprijs met 20 euro verhoogd, maar de kwaliteit van de line-up liegt er niet om! Vandaag Metal Church en Anvil toegevoegd. Twee keer er boenk op!

Ik hoop ook om RiotV, Loudness, Sorcerer eindelijk eens op een Belgisch festival te zien. Loudness stond een paar jaar geleden wel op Graspop, maar éénmaal is veel te weinig…

lighttruck
    Bijdrager

Blij met deze namen en idd Loudness zou ik ook graag eens terug willen zien

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 88)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

X